Lag din egen B2B-nettbutikk
B2B salg - helt enkelt
Lag din egen B2B nettbutikk hos DanDomain og få en sterk og sikker e-handelsløsning. Du får en profesjonell nettbutikkløsning som gir deg de beste forutsetningene for B2B-suksess!
👉 Selg B2B og B2C fra én og samme løsning
👉 Alle B2B-funksjonene du trenger
👉 La kundene dine handle døgnet rundt
Vil du vite mer om mulighetene? Så les videre her.
B2B-salg gjort helt enkelt
Dersom du har en B2B-bedrift, er en B2B-nettbutikk en nødvendighet. Uansett hvilke produkter eller tjenester du selger, kan en nettbutikk gjøre det enklere å nå ut og levere sine tjenester til kunder.
Det å starte en nettbutikk kan virke overveldende, men heldigvis er det både raskt og enkelt å komme i gang – takket være våre smarte løsninger. Med DanDomain kan du få en komplett nettbutikkløsning med alle funksjoner du trenger.
Spar tid og penger med en B2B-nettbutikk
Samle alt på ett sted og unngå dobbeltarbeid
Vi har gjort det helt enkelt å selge varer til bedriftskunder. Med bare noen få klikk kan du motta og behandle kundeordre til skreddersydde priser. Det sparer både tid og dobbeltarbeid, og gir deg et godt overblikk over hvordan det går med nettbutikken din.
Selg hvor som helst og når som helst ved å la bedriftskundene dine logge inn for å bestille varer. På denne måten slipper du for mye manuelt arbeide ved å få alle bestillinger gjennom deg.
Ring til oss og hør nærmere på Tlf.: 31 90 02 27
Eller book et møte med vår B2B-spesialist.
Et hav av B2B-funksjoner
Innlogging til B2B-kunder
La bedriftskundene dine få tilgang til sin egen konto og profilside på nettbutikken din, hvor de selv kan rette opplysninger.
Pris- og kundegrupper
Opprett og administrer enkelt spesifikke kundegrupper og deres priser. Differensier på både innhold, priser, moms og design.
Særlige rabatter til B2B-kunder
Gi skreddersydde rabatter til bedriftskundene dine. Du kan for eksempel sitte hos en kunde og opprette rabatter på stedet. Opprett for eksempel rabatt på bakgrunn av ordrestørrelse.
Gjør gjenkjøp enkelt
La kundene dine se en overskuelig ordreoversikt med både nåværende og tidligere ordre. De kan enkelt gjenbestille tidligere ordrer.
Faktura
Tilby kundene dine å betale med faktura. Det er ganske gratis å ta imot faktura hos oss. Hvis du ønsker det, kan du både tilby fakturering og kredittkortbetaling.
Tilby produkter på abonnement
La kundene dine opprette tilbakevendende ordrer, som automatisk blir kjøpt og levert med det ønskede tidsintervall. Mulig via tilkjøp.
La kunden be om et tilbud
Sett inn et skjema i nettbutikken din der kundene dine har mulighet for å be om et særlig tilbud, hvis de har handlet for et høyt beløp. Dette er mulig via funksjonen "Åpne handlekurv".
Integrasjon til ERP, NAV m.m
Det er mulighet for integrasjon til ERP, NAV, CRM og/eller PIM-systemer. Vi har et åpent API, så du har stor frihet i forhold til integrasjoner.
Bestill på vegne av kundene dine
Du kan enkelt logge inn og handle på vegne av kundene dine, hvis de ringer inn og bestiller varer hos deg.
Vil du vite mer om våre B2B-funksjoner?
Møt våre B2B-nettbutikker
Tilpass butikken til kundene dine
Nettbutikken lar deg presentere tilbehør til en vare på en enkel og oversiktlig måte. Du kan også selge produktpakker, hvor flere produkter selges til én samlet pris, uten at det gir problemer i lagerstyringen.
Ved hjelp av intelligent søkefunksjon og produktvisning kan nettbutikken tilpasse innholdet til kundens interesser og dermed løfte hele kjøpsopplevelsen. Samtidig kan du øke omsetningen via intelligente produktanbefalinger. Dette oppnås ved at DanDomains Nettbutikk kobles opp til et personaliseringssystem som f.eks. HelloRetail eller MarketingPlatform.
Finn de og cirka 100 andre apps i vår App Store.
B2B nettbutikk med stor fleksibilitet
En nettbutikk full av muligheter
Vi har et stort utviklingsteam som daglig vedlikeholder nettbutikken, samt løpende optimaliserer både backend og frontend, samt checkout, basert på brukertester og i tett samarbeide med deg.
Har du en god teknisk forståelse, eller hvis du har ditt eget development team, så har du fri tilgang til å rette i nettbutikkens kode. Nettbutikken har også åpen API-tilgang, hvilket betyr at du kan forbinde nettbutikken med eksterne systemer og etablere 2-veis synkronisering av all dataen mellom nettbutikken og alle systemene dine.
Skreddersydde løsninger
Vi har et helt univers av samarbeidspartnere, som også utvikler funksjoner og nye apps. De kan hjelpe med et skreddersydd design til nettbutikken, samt sørge for integrasjoner til systemene dine. La oss hjelpe deg med å finne den rette samarbeidspartneren.
Få din egen B2B-nettbutikk
Å oprette en nettbutikk for din B2B-bedrift kommer med fordeler for både deg og kundene dine. Ved å være tilgjengelig på nett kan du nå ut til og vinne flere kunder, med alt av informasjon og handlemuligheter på én og samme nettside. Ved kjøp via nettbutikken vil du også få bedre oversikt over kunder og deres bestillinger, og slik ha alt du trenger tilgjengelig.
Som kunde vil de tå se en ordentlig nettbutikk gi et godt inntrykk av din bedrift. Smarte, enkle løsninger er en stor fordel - og nesten forventet - i dagens moderne samfunn. Jo enklere det e rå sette i gang som kunde, jo mer sannsynlig er det at potensielle kunder velger nettopp din bedrift. Så dersom du ikke har en moderne nettbutikk enda, er det på tide å kontakte vårt dyktige team for å skape den beste nettbutikken.
Fordeler med en B2B-nettbutikk
En nettside består av mange komponenter, og enda mer trengs for å kunne tilby en velfungerende nettbutikk. Betalingsløsninger, muligheter for å registrere og logge inn på kontoer, bestillingsstatus med mer må alt fungere for at nettbutikken skal kunne gjøre sitt formål. Heldigvis trenger du ikke å finne ut hvordan dette kan settes opp, da vi i DanDomain tilbyr en komplett løsning med alt du trenger for din nettbutikk.
Når du velger en B2B-nettbutikk fra DanDomain, gjør vi alt arbeidet for deg. Vi har løsninger klare for alt nettbutikken trenger, og kan sette dette opp raskt og enkelt. Resultatet blir en komplett nettbutikk som ud kan logge inn på og begynne å bruke med en gang.
Tilgjengelighet med din nettbutikk
Moderne og tilgjengelig
En nettbutikk gjør din bedrift mer tilgjengelig og synlig på nett, men det er viktig at du ar tilgjengelig på alle plattformer. Med en nettbutikk fra DanDomain kan dine B2B-kunder få informasjon og bruke alle av nettsidens funksjoner uansett hvilken plattform de besøker butikken fra.
Våre designs er nemlig responsive og tilrettelagt for nettbrett- og mobilbruk i tillegg til datamaskiner. Uansett hvem kundene dine er og hvilken plattform de foretrekker, vil de kunne nyte din B2B-nettbutikk uten problem.
Vi er tilgjengelige når det trengs
Dersom spørsmål oppstår eller du står fast med nettbutikken din, er det ikke noe problem. Vi i DanDomain tilbyr nemlig kundeservice hver eneste dag i året. Vi er tilgjengelige for rådgivning og hjelp gjennom hele prosessen når nettbutikken skapes og etter butikken oppstart. Dermed kan du være trygg på at du aldri er alene og at nettbutikken din er tilgjengelige for kundene dine uten problem.
For mer informasjon eller personlig veiledning kan du kontakte oss via telefon eller e-post. I tillegg har vi et komplet hjelpeunivers hvor du finner rikelig med informasjon om våre tjenester og plattformer.
Vi tilbyr nettbutikker for både B2B og B2C
Få en B2B-nettbutikk som passer til din bedrift
Uanset hva din bedrift tilbyr av produkter eller tjenester, er det å ha et klart varemerke viktig. Vi vet viktigheten av branding og design og kan utforme en vakker nettbutikk for deg. Det er likevel op til deg å velge utseendet og en løsning som du ønsker for din webshop.
Vi skreddersyr nettsiden til dine behov og ønsker, og du har mange valg og muligheter med tanke på design. Vi kan også inkludere det du trenger av system og apper for at din nettbutikk skal kunne fungere slik du trenger.
Hva betyr B2B?
Dersom du ikke er sikker på om din bedrift kategoriseres som B2B eller du vurderer å starte en B2B-nettbutikk fra bunnen og ønsker mer informasjon om hva dette innebærer, går vi her gjennom en enkelt forklart B2B betydning. B2B står for business to «business», på norsk «bedrift til bedrift».
I motsetning til B2C (business to consumer), betraktes B2B-bedrifter som bedrifter som primært selger sine produkter eller tjenester til andre bedrifter som sine kunder, i stedet for direkte til forbrukere. Avhengig av hva du selger, kan bedriftskunder gjerne trenge større volum eller pågående avtaler som trenger mer oversikt eller lignende.
Kombiner B2B i én og samme nettbutikk
Hvis bedriften din allerede tilbyr både B2B og B2C, eller ønsker å kombinere dette i fremtiden, er dette ikke noe problem med vår nettbutikkløsning. Ved å velge en nettbutikk fra DanDomain kan du enkelt kombinere B2B- og B2C-tilbud og kunder fra én og samme plattform.
Uanset om du vil ha samme tilbud for ulike kunder eller ønsker ulike sider med informasjon, kan dette enkelt kombineres av vårt team.
Din forretning er i trygge hender hos oss
DanDomain står bak +5.000 aktive nettbutikker
Med langt over +5.000 aktive nettbutikker, som selger varer online i hele Norden - det gjør DanDomain til den største nettbutikkleverandør i hele Danmark.
Et sikkert valg til en B2B nettbutikk
I tillegg til kundeservice i verdensklasse (alle 365 dager i året), så drifter og vedlikeholder vi også alt det tekniske for deg. Vi kan garanterer markedets høyeste oppetid, takket være våre skalerbare servere i vårt eget toppsikret hostingsenter med lokasjon i Danmark. Vi gjør våres ypperste for å holde forretning din kjørende 24 timer i døgnet. Vi sikrer at dataen din oppbevares i Danmark, samt vi beskytter nettbutikken din mot sikkerhetsangrep og nedbrudd.
DanDomain er Danmarks største nettbutikkleverandør med +5.000 aktive nettbutikker
B2B nettbutikk
Hos DanDomain får du en sterk B2B nettbutikk til din forretning fylt med muligheter og utallige integrasjoner.
👉 Dansk support i verdensklasse - alle 365 dager i året.
👉 En nettbutikk som alle i selskapet kan oppdatere.
👉 Du inviteres med til et vell av gratis nettbutikk-kurs.
Hvis ovenstående gir deg verdi - og kanskje også ro i magen - er DanDomains nettbutikkløsning nok noe for deg. Vi ser fram til å levere en upåklagelig nettbutik til din B2B-bedrift. For mer informasjon eller svar på eventuelle spørsmål, er det bare å kontakte os.
Ofte stilte spørsmål
Koster en B2B-nettbutikk mye?
Å drive en B2B-nettbutikk trenger ikke å koste mye. Med en nettbutikkløsning fra DanDomain kan du komme i gang med en B2B-nettbutikk for bare et par hundre kroner i måneden.
Kan DanDomain hjelpe med å lage en B2B-nettbutikk?
Du kan enkelt lage din egen B2B-nettbutikk med DanDomain. Vi har et hav av nyttige B2B-funksjoner, og ønsker du å kombinere nettbutikken med en B2C-netttbutikk er også dette mulig.
Trenger du hjelp? Ring til vår dyktige kundeservice på 31 90 02 27